مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 05:262019-12-11اجتماعي

برخورد با تورهای غیرمجاز در همدان


مدیر پیشگیری از وقوع جرم در همدان گفت: با تورهای گردشگری غیر مجازی که اقدام به تبلیغات در فضای مجازی می کنند برخورد خواهد شد.

- حسین عسگری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با هدف پیشگیری از وقوع جرم با تورهای گردشگری غیر مجازی که اقدام به تبلیغات در فضای مجازی می کنند برخورد خواهد شد.

وی گفت: اخیرا تعدادی از افراد سودجو با تبلیغات در فضای مجازی  اقدام به برگزاری تورهای گردشگری غیرمجاز تحت عناوینی چون طبیعت گردی، کویرگردی و کوه پیمایی می کنند که هیچ گونه مجوز رسمی و قانونی از مبادی ذیربط اخذ نکرده اند و اقدام آنها غیرقانونی است.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم در همدان ادامه داد: با توجه به عدم رعایت مقررات قانونی و فقدان ضابطه مشخص در برگزاری این قبیل تورها و به منظور حمایت از تورهای مسافرتی مجاز، با هدایت این مجموعه شناسایی و برخورد با تورهای غیر مجاز در دستور کار دستگاه های متولی ساماندهی گردشگری قرار می گیرد.

عسگری به شهروندان توصیه کرد ضمن پرهیز از انجام سفر با تورهای غیرمجاز، به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت فردی از تورهای مجاز استفاده کنند و والدین نیز از شرکت فرزندان خود در این برنامه ها خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با تورهای غیرمجاز در همدان

برخورد با تورهای غیرمجاز در همدان