مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 05:202019-12-11سياسي

بررسی تخصصی و منصفانه از ویژگی های ایسنا در قزوین است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: طی بررسی هایی که نسبت به عملکرد ایسنا در قزوین داشتم متوجه شدم این رسانه همیشه در گزارش های خود جنبه انصاف را رعایت و موضوعات مختلف را به صورت تخصصی و موشکافانه مورد بررسی قرار می دهد.

- ایسنا/قزوین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: طی بررسی هایی که نسبت به عملکرد ایسنا در قزوین داشتم متوجه شدم این رسانه همیشه در گزارش های خود جنبه انصاف را رعایت و موضوعات مختلف را به صورت تخصصی و موشکافانه مورد بررسی قرار می دهد.

علیرضا خزائلی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به سالروز تأسیس خبرگزاری ایسنا در 16 آذرماه اظهار کرد: این خبرگزاری در سطح استان قزوین بسیار فعال و پرکار است.

وی افزود: طی بررسی هایی که نسبت به عملکرد این خبرگزاری داشتم متوجه شدم این رسانه همیشه در گزارش های خود جنبه انصاف را رعایت و موضوعات مختلف را به صورت تخصصی و موشکافانه مورد بررسی قرار می دهد.

خزائلی تصریح کرد: انتساب خبرگزاری ایسنا به جهاد دانشگاهی به عنوان یکی از مراکز علمی پژوهشی مؤثر در کشور مایه مباهات است.

این مسئول عنوان کرد: در طی مصاحبه هایی که در سال های فعالیت خود با خبرگزاری ایسنا داشتم، اعتماد کاملی نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تخصصی و منصفانه از ویژگی های ایسنا در قزوین است

بررسی تخصصی و منصفانه از ویژگی های ایسنا در قزوین است