مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 05:052019-12-11اقتصادي

2 شتاب دهنده حوزه معدن در دانشگاه امیرکبیرآغاز به کار کرد


معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برنامه ریزی برای فعالیت 2 شتاب دهنده حوزه معدنی در این دانشگاه صورت گرفته که اکنون یک شتاب دهنده در برج فناوری این دانشگاه مشغول به فعالیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، حسین حسینی تودشکی در جلسه مشترک دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه دارد در حوزه نوآوری و توسعه آن در زمینه معدن فعالیت های جدی داشته باشد.

وی افزود: براین اساس برنامه ریزی برای فعالیت 2 شتاب دهنده حوزه معدنی در این دانشگاه صورت گرفته و اکنون یک شتاب دهنده حوزه معدن در برج فناوری این دانشگاه مشغول به فعالیت است.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: شتاب دهنده دوم در حوزه معدن نیز قرار است در دومین برج فناوری این دانشگاه که درحال ساخت است راه اندازی شود.

 حسینی تودشکی خاطرنشان کرد: در این شتاب دهنده ها کسب و کارهای مرتبط با حوزه معدن با محوریت توسعه شرکت های دانش بنیان پیگیری خواهد شد.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه و تبدیل تحقیقات دانشگاهی به محصول قابل استفاده در جامعه از برنامه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر است بنابراین دانشگاه فعالیت در حوزه معدن را در اولویت خود قرارداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 شتاب دهنده حوزه معدن در دانشگاه امیرکبیرآغاز به کار کرد

2 شتاب دهنده حوزه معدن در دانشگاه امیرکبیرآغاز به کار کرد