مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 04:352019-12-11اقتصادي

بهره برداری از 87 طرح عمرانی برکت با اعتبار 131 میلیارد ریالی در مازندران


در جریان سفر رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مازندران، 87 طرح عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت شامل ساخت مدرسه، آب رسانی، راه سازی، احداث پل و طرح هادی در سراسر این استان به بهره برداری رسید و برای راه اندازی این تعداد طرح عمرانی و زیربنایی بیش از 131 .

- ایسنا/مازندران در جریان سفر رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به مازندران، 87 طرح عمرانی و زیربنایی بنیاد برکت شامل ساخت مدرسه، آب رسانی، راه سازی، احداث پل و طرح هادی در سراسر این استان به بهره برداری رسید و برای راه اندازی این تعداد طرح عمرانی و زیربنایی بیش از 131 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

محمد مخبر در حاشیه افتتاح مدرسه 9 کلاسه برکت شهیدان حجازی در شهر گلوگاه اظهار کرد: وضعیت کشور به لحاظ امکانات تحصیلی خوب است و قابل قیاس با گذشته نیست.

وی تصریح کرد: مشکل اصلی سیستم آموزشی ما بحث حرفه آموزی است که این معضل و کمبود باید با آموزش حرفه و مهارت به دانش آموزان مرتفع شود.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام در کنار فعالیت های عمرانی و زیربنایی از جمله ساخت مدارس، تمرکز اصلی اقدامات خود را بر ایجاد اشتغال گذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 87 طرح عمرانی برکت با اعتبار 131 میلیارد ریالی در مازندران

بهره برداری از 87 طرح عمرانی برکت با اعتبار 131 میلیارد ریالی در مازندران