مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 02:002019-12-10بين الملل

آیا بیدار خواهیم شد یا همچنان در مسیر منقرض شدن گام برمی داریم؟


چگونه می توانیم این قدر نسبت به پوتین یا نیکاراگونه یا سوریه و غیره نگران باشیم وقتی که سیستم خود ما درسطح جهانی چنین مخرب و در داخل کشور این گونه غیردمکراتیک و ناعادلانه است.

- گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: ما آمریکاییان همچنان از تایید این واقعیت سرباز  می زنیم که سیستم سیاسی ما و اقتصاد سرمایه داری آن عمیقا فاسد و متصلب است و همیشه با دنبال کردن راه ساده تر، یعنی سیاه نمایی چهره دیگران، از این واقعیت روی برمی گردانیم.

از جهاتی موضوع اصلا این نیست که آیا کلینتون و ایمیل های پودستا درز کرده اند یا هک شده اند، چرا که دمکرات ها برای اجتناب از بررسی فساد و اقدامات فریبکارانه خود بوده که جار و جنجال راشا گیت را به راه انداخته اند.

دمکرات ها نیازهای آمریکاییان مزدبگیر را دست کم به مدت 40 سال است که نادیده گرفته اند، چرا که این حزب به حزبی شرکتی تبدیل شده است.

و بخش عمده ای از محرومیت های رای دهندگان آمریکایی به دلیل زنده کردن دوباره سیاست های اقتصادی نخبه گرایانه، میدان دادن به تبهکاران و سلب کردن حق رای دادن بسیاری از شهروندان آمریکایی از سوی آنها بوده است.

از این رو با فهم اینکه کلیت سیستم سیاسی ما یک طرح و نقشه مالی بزرگ با هدف حفظ یک الیگارشی از توانگرسالاران است، چگونه حتی می توانیم خودمان را یک جمهوری بنامیم؟ ما هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بیدار خواهیم شد یا همچنان در مسیر منقرض شدن گام برمی داریم؟

آیا بیدار خواهیم شد یا همچنان در مسیر منقرض شدن گام برمی داریم؟