مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 22:402019-12-10سياسي

ملت فلسطین جز جبهه مقاومت و ایران حامی دیگری ندارد


عضو کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از فلسطین با تاکید بر این که بسیاری از کشورهای جهان تحت تاثیر سلطه لابی های صهیونیست قرار دارند، گفت: در حال حاضر ملت فلسطین به جز جبهه مقاومت و ایران حامی دیگری ندارد.

- عماد آبشناس در گفت وگو با ایسنا درباره تاثیر نتایج سفرهای اخیر اسماعیل هنیه -رییس دفتر جنبس حماس- به برخی از کشورها بر تحولات غزه اظهار کرد: متاسفانه مساله ای که وجود دارد، این است که مردم مظلوم فلسطین در شرایطی هستند که بسیاری از کشورهای جهان تحت تاثیر سلطه لابی های صهیونیست قرار دارند و در این وضعیت نمی توان از کشوری مانند روسیه توقع داشت که در کنار فلسطینی ها بایستد، در حالی که یک سوم اسراییلی ها روس تبار هستند و یهودی ها نفوذ زیادی در مسکو دارند.

وی افزود: در مورد مصر هم باید در نظر داشت، مردم مصر هنوز که هنوز است حامی ملت فلسطین هستند و به هیچ وجه صلح با اسراییل را قبول نکرده اند و علی رغم این که 40 سال است مصر معاهده صلح با اسراییل امضاء کرده ولی هنوز اسراییلی ها در میان مردم مصر جایگاهی ندارند.

این کارشناس مسائل فلسطین تصریح کرد: مشاهده کردیم وقتی در مصر انقلاب رخ داد، اولین کاری که مردم مصر انجام دادند به سفارت اسراییل و بعد هم سفارت عربستان حمله کردند و این اتفاق نشان می دهد این ها نسبت به رژیم صهیونیستی و کشورهایی که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت فلسطین جز جبهه مقاومت و ایران حامی دیگری ندارد

ملت فلسطین جز جبهه مقاومت و ایران حامی دیگری ندارد