مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 21:052019-12-10اجتماعي

392 مدرسه روستایی در استان زنجان به اینترنت مجهز هستند


مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، بر ضرورت استفاده از اینترنت در مدارس روستایی تاکید کرد و گفت: 392 مدرسه روستایی در استان زنجان به اینترنت مجهز هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رفیعی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش در محل سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان، با بیان اینکه هفته آخر دی ماه به عنوان هفته شورای آموزش و پرورش نامگذاری شده است،گفت: این شورا با رویکرد افزایش مشارکت مردم شوراهای آموزش و پرورش تشکیل می شود.

وی بر ضرورت استفاده از اینترنت در مدارس روستایی تاکید کرد و گفت: از مجموع یک هزار و 112 مدرسه روستایی استان زنجان، 392 مدرسه روستایی در استان زنجان به اینترنت مجهز هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 721 مدرسه روستایی استان زنجان فاقد اینترنت هستند که در تلاش هستیم این تعداد مدرسه روستایی را به شبکه اینترنت مجهز بکنیم.

رفیعی با بیان اینکه اتصال مدارس به شبکه اینترنت از برنامه های مهم اداره کل آموزش و پرورش است، گفت: 87 درصد مجموع از کل جمعیت دانش آموزی استان زنجان از اینترنت در مدارس استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه باید در راستای تجهیز مدارس روستایی به اینترنت اقدامات لازم انجام شود، ابراز کرد: توجه به این امر مهم باعث ارتقای یادگیری دانش آموزان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

392 مدرسه روستایی در استان زنجان به اینترنت مجهز هستند

392 مدرسه روستایی در استان زنجان به اینترنت مجهز هستند