مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 20:552019-12-10سياسي

به احترام مردم داغدار جشن سالانه را لغو کردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دیروز طی خبری خانه موسیقی در مورد لغو مراسم جشن سالانه خانه موسیقی اطلاع رسانی کرد.

جشنی که هرساله به مناسبت سالگرد تاسیس خانه موسیقی برگزار می شود و شامل برنامه هایی متنوع و شاد و مفرّح از اجرای برنامه های متعدد .

- ما سخنان رهبر انقلاب و مسولین را هم سرلوحه این اقدام خود می دانیم که فرمودند: بالاخره در این بین تعدادی از هموطنان مان جان خود را از دست داده اند و خواستار دلجویی از خانواده هایشان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، دیروز طی خبری خانه موسیقی در مورد لغو مراسم جشن سالانه خانه موسیقی اطلاع رسانی کرد.

جشنی که هرساله به مناسبت سالگرد تاسیس خانه موسیقی برگزار می شود و شامل برنامه هایی متنوع و شاد و مفرّح از اجرای برنامه های متعدد موسیقی تا تقدیر از پیشکسوتان و زحمت کشان حوزه موسیقی است.

در خبر لغو این جشن چنین آمده بود: در پی وقوع حوادث اخیر و به منظور ابراز همدردی با هموطنان داغدیده، جشن بیستمین سالگرد تاسیس خانه موسیقی لغو شد.

اما بلافاصله برخی رسانه ها و اشخاص معاند از این خبر سوء استفاده کردند و با سوء تعبیر به بازنشر آن مبادرت کردند.

از این رو به منظور شفاف سازی این قضیه و جلوگیری از سوء استفاده و سوء برداشت نسبت به این خبر و رویداد با حمیدرضا نوربخش مدیرعامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به احترام مردم داغدار جشن سالانه را لغو کردیم

به احترام مردم داغدار جشن سالانه را لغو کردیم