مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 19:152019-12-10سياسي

مدیر عامل منطقه آزاد کیش بیست سالگی ایسنا را تبریک گفت


رییس هیت مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد کیش طی پیامی ایسنا را رسانه ای مستقل و نو آور خواند و سالگرد بیست سالگی این رسانه را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین مظفری طی پیامی سالگرد 20 سالگی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: ایسنا را از دوران دانشجویی و خدمت در جهاد دانشگاهی می شناسم و به خوبی به یاد دارم که در اواخر دهه هفتاد تأسیس یک خبرگزاری غیر دولتی با ماهیت کاملاً دانشجویی چه خدمت ارزنده ای در ساحت اطلاع رسانی کشور به شمار می رفت.

از همان دوران یکی از درگاه های دریافت اخبار ایسنا بود و همیشه در طول این سال ها صحت و بی طرفی را در آن جسته ام.

” حال این نهاد رسانه ای درختی تنومند وبیست ساله شده است و رفته رفته با تکیه بر سرعت، صحت و صداقت ریشه در افکار عمومی یافته است.

ایسنا را با دو صفت اساسی استقلال و نواوری می توان لمس کرد؛ این اولین خبرگزاری غیردولتی، که نخستین رسانه دانشجویی نیز به شما می رود، و با تکیه بر همان روحیه دانشجویی و ارمان خواهی سعی در انعکاس و انتقال صحیح اخبار در جهت اصلاح و بهبود جامعه دارد.

حاصل کارفعالیت رسانه ای با صداقت و امیدبخش با رویکردی علمی و اتکا به روحیه جوانی و آرمانگرایی و تحول خواهی در جهت اصلاح شرایط باعث تسری امید در سراسر میهن عزیز ما خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل منطقه آزاد کیش بیست سالگی ایسنا را تبریک گفت

مدیر عامل منطقه آزاد کیش بیست سالگی ایسنا را تبریک گفت