مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 18:052019-12-10فرهنگي

فراخوان «چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر» در البرز


رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز از آغاز فراخوان ارسال آثار برای «چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر» در این استان خبر داد.

- ابراهیم نوروزی فر رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرج با بیان اینکه امسال اصحاب رسانه در تعداد آثار ارسالی برای جشنواره ابوذر محدودیتی ندارند گفت: علاقه مندان  بایستی آثار خود را در بازه زمانی 30 آذر تا 10 دی ماه سال جاری به همراه سند انتشار آن در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، رادیو و یا تلویزیون به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

نوروزی فر در رابطه با موضوعات و محورهای چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز بیان کرد: دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مبارزه با آسیب های اجتماعی، بسیج و حوزه های اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن شناسی و نیز آزاد اجتماعی محورهای این جشنواره هستند.

وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی و در بخش ویژه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بیانیه گام دوم انقلاب نیز از دیگر محورهای جشنواره انتخاب شده است، افزود: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در قالب خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس، تیتر، موشن گرافیک و فیلم کوتاه برای جشنواره ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان «چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر» در البرز

فراخوان «چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر» در البرز