مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 17:002019-12-10اجتماعي

کلنگ پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح به باغستان بر زمین زده شد


شهردار باغستان با اشاره به کلنگ زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح به شهرستان شهریار گفت: اجرای این پروژه می تواند گره گشای مشکلات ترافیکی شهرستان های غرب استان تهران به ویژه شهریار باشد.

- حسن رنجبر شهردار باغستان امروز در حاشیه آیین کلنگ زنی پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح به باغستان و شهرستان شهریار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه تقاطع غیر همسطح بزرگراه فتح در تقاطع شهریار می تواند گره گشای مشکلات ترافیکی شهرستان های غرب استان به ویژه شهریار و ملارد باشد.

وی افزود: این پروژه با اعتبارات پیش بینی شده شهرداری تهران، سازمان برنامه و بودجه استان تهران و شهرداری باغستان برنامه ریزی شده است.

شهردار باغستان بیان کرد: در وضع موجود، دسترسی شرق به جنوب در محل تقاطع فتح- باغستان از طریق یک دوربرگردان همسطح در فاصله 800 متری تقاطع تامین می شود که علاوه بر تحمیل گردش های اضافی و افزایش مصرف سوخت، ایمنی لازم برای تردد در بزرگراه فتح را تامین نمی کند.

رنجبر تصریح کرد: تامین این گردش ترافیکی از طریق دو مسیر زیرگذر و روگذر، نه تنها سبب کاهش گردش های اضافی در بزرگراه فتح می شود بلکه زمان سفر به شهرستان های شهریار و باغستان را نیز کاهش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح به باغستان بر زمین زده شد

کلنگ پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه فتح به باغستان بر زمین زده شد