مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 16:502019-12-10ورزشي

تنظیم قراردادی منسجم برای سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال


عضو کمیسیون فرهنگی و کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه یابی معایب متون قرارداد های سرمربیان خارجی در دستور کار قرار دارد.

- سید احسان قاضی زاده هاشمی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: در پی اتفاقات پیش آمده درباره قرارداد سرمربیان تیم ملی و استقلال تهران، وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال به مجلس فراخوانده شدند و در جلسه ای دو ساعت و نیمه توضیحات کاملی در این باره داده شد.

وی گفت: مقرر شد متن قرارداد آقای ویلموتس سرمربی تیم ملی و آخرین قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال که هر دو به زبان اصلی است ارائه شود و همچنین محل تأمین منابع و وضع غرامت در این متون شفاف و مشخص شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شد پیرامون اتفاقات اخیر باشگاه استقلال و آقای استراماچونی گزارشی کاملی از نقش دلالان در عرصه ورزش به ویژه حواشی اخیر داده شود و مجلس این گزارش را از مراجع مختلف دریافت خواهد کرد تا بتواند برای ثبات در این باشگاه به جمع بندی کاملی برسد.

آقای قاضی زاده هاشمی در ادامه مصاحبه گفت: موارد مشابهی از قرارداد های سرمربیان تیم های ملی کشور های دیگر هم در جلسه به بحث گذاشته و تأکید شد سرمربی بعدی تیم ملی از قراردادی منسجم و منظم برخوردار باشد تا این میزان هزینه بدون نتیجه صورت نگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم قراردادی منسجم برای سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال

تنظیم قراردادی منسجم برای سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال