مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 16:302019-12-10سياسي

طعم شیرین منطقه آزاد به کام مرزنشینان می نشیند


منطقه آزاد تجاری قصر شیرین پس از سال ها پیگیری تصویب شد تا دریچه ای تازه برای رونق اقتصادی استان کرمانشاه باز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، قصرشیرین ، شهری گرمسیری که نخل های استوار و سر به فلک کشیده اش از دور خود نمایی می کند نخل هایی با قامتی ایستاده از گذشته های کهن ،که هنوز هم بر روی تن بعضی هایشان ترکش های جنگ تحمیلی را می توان دید.

قصرشیرین در هشت سال دفاع مقدس نماد استقامت دلاور مردانی است که حرمت پاکی و غیرتشان در دفاع از وجب به وجب این آب و خاک جاودانه شده است.

امسال قصرشیرین پس از سال ها شاهد دو رویداد مهم بود یکی خبر بازگشایی مرز خسروی و میزبانی از زوار اربعین و دیگری تصویب منطقه آزاد قصر شیرین.

مسیر قصرشیرین در تصویب منطقه آزاد تجاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال 95 با یک فوریت لایحه ایجاد 7 منطقه آزاد تجاری- صنعتی و 12 منطقه وی ژه اقتصادی با 130 رأی موافق، 100 رأی مخالف و 12 رأی ممتنع از مجموع 256 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

با تصویب این لایحه تقریبا تمام استان های مرزی کشور غیر از کرمانشاه صاحب منطقه آزاد می شدند و این یعنی از دست رفتن فرصتی بزرگ برای استان کرمانشاه.

به دنبال این اتفاق و همزمان با سفر هیات دولت به استان کرمانشاه مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی یکصدا خواستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعم شیرین منطقه آزاد به کام مرزنشینان می نشیند

طعم شیرین منطقه آزاد به کام مرزنشینان می نشیند