مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 16:102019-12-10سياسي

شناسایی 100معین اقتصادی در خراسان رضوی


در قالب طرح مثلث توسعه اقتصادی تاکنون 100معین اقتصادی مشخص شده و هر معینی مدل های مختلفی از توسعه را ارائه داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، دبیر نهاد مردمی اقتصادمقاومتی خراسان رضوی در نشست ستاد اقتصادمقاومتی سبزوار با حضور معین های اقتصادی این شهرستان گفت: طرح هر روستا یک معین از محورهای ستاد اقتصاد مقاومتی است و در این راستا برای هزار و 100روستای استان طرح کسب و کار تعریف شده است.

علی اکبر لبافی افزود: از مزایای طرح کسب و کار روستاها تدوین ظرفیت، پتانسیل ها و مشاغل مزیت دار این مناطق است که در طرح مثلث توسعه اقتصادی مورد توجه معین ها قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: در طرح مثلث توسعه اقتصادی برای 30درصد روستاهای خراسان رضوی کارت اهداف صادر شده که در آن شاخص های وضع موجود مشخص و رسیدن به وضع مطلوب، سهم شاغلان و سرانه های درآمدی نیز پیش بینی شده است.

دبیر نهاد مردمی اقتصادمقاومتی خراسان رضوی گفت: در توسعه اقتصادی تاکید بر مشارکت مردم است و طرح هر روستا یک معین اقتصادی محور و الگوی مناسبی برای توسعه و رونق اقتصادی خراسان رضوی است.

فرماندار سبزوار نیز در این نشست گفت: توسعه روستاها از اولویت های طرح مثلث توسعه اقتصادی است و در این راستا برای هر روستای این شهرستان یک ستاد توسعه ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 100معین اقتصادی در خراسان رضوی

شناسایی 100معین اقتصادی در خراسان رضوی