مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 15:252019-12-10اجتماعي

آماده شدن پیست اسکی فریدونشهر از روز جمعه


پیست اسکی فریدونشهر در غرب اصفهان پس از هفت ماه تعطیلی، از جمعه این هفته آغاز به کار می کند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکزاصفهان؛ محمود یسلیانی با بیان اینکه این پیست تا نیمه اردیبهشت امسال فعال بود افزود: با توجه به بارش های اخیر و رسیدن ارتفاع برف به حدود یک متر، پیست اسکی فریدونشهر از جمعه این هفته آغاز به کار می کند.

وی گفت: در سالهای گذشته رشته های آلپاین و اسنوبرد در مدرسه اسکی این پیست آموزش داده می شد و امسال هم درصورت تامین شدن تجهیزات مورد نیاز، رشته های صحرانوردی و اسکی کوهستان راه اندازی می شود.

رییس هیات اسکی استان با بیان اینکه تله اسکی، بالابرآموزشی، تله سیژ برای گردشگران و زیپ لاین از دیگر امکانات این پیست است افزود: این مجموعه از ارزان ترین پیست های اسکی کشور است و هزینه های آن قابل مقایسه با سایر پیست ها نیست.

یسلیانی با اشاره به اینکه بیشترین حجم مراجعه کنندگان تیوب سوار در کشور به پیست فریدونشهر است گفت: سال گذشته حادثه های زیادی برای تیوپ سواران در این پیست رخ داد که منجر به آسیب دیدگی های جزیی و شدید و حتی قطع نخاع و شکستگی دست، پا و سر در برخی افراد شد.

پیست اسکی فریدونشهر تنها پیست اسکی استاندارد استان اصفهان با شیب تند و منحصر به فرد 35 درجه است که در180 کیلومتری غرب اصفهان واقع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده شدن پیست اسکی فریدونشهر از روز جمعه

آماده شدن پیست اسکی فریدونشهر از روز جمعه