مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 15:002019-12-10ورزشي

بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال در کمیسیون فرهنگی


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه کمیته تربیت بدنی این کمیسیون با حضور وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال برای بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال خبر داد.

- سیده فاطمه ذوالقدر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری جلسه کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و تاج رییس فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات اخیر در فوتبال یادآور شد: در این جلسه آقای تاج رییس فدراسیون فوتبال درباره تیم ملی گفت که انتظار افکار عمومی بعد از کیروش این بوده که مربی قابل و قدری برای تیم ملی انتخاب شود.

بر همین اساس با ویلموتس قراردادی به مبلغ دو میلیون و 400 هزار یورو بستیم که این قرارداد به صورت شفاف در سفارت ایران در بلژیک و با حضور سفیر منعقد شد.

اگرچه بهتر بود که قرارداد در ایران بسته می شد و این پول هم از منابع داخلی باشگاه بوده نه بودجه عمومی.

وی افزود: آقای سلطانی فر نیز در این جلسه با بیان اینکه توجه زیادی به تیم باشگاهی استقلال صورت گرفته مبلغ قرارداد استراماچونی را 750 هزار یورو عنوان کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین با اشاره به دغدغه های نمایندگان درباره تیم ملی فوتبال و همچنین تیم باشگاهی استقلال گفت: یکی از نکات مورد توجه نمایندگان این بود که علت انعقاد قرارداد با سرمربی تیم ملی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال در کمیسیون فرهنگی

بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال در کمیسیون فرهنگی