مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 14:202019-12-10سياسي

فلسفه برگزاری حماسه 9 دی حضور مردم است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه فلسفه باشکوه شدن حماسه 9 دی حضور مردم در صحنه است، گفت: مردم باید در روز 9 دی حضور بسیار پر شوری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حماسه 9 دی ماه سال 1388 که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرینی در تاریخ افتخارات کشور محسوب می شود.

حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

با نزدیک شدن به این ایام جلسه هماهنگی برنامه های 9 دی به منظور بررسی و اعلام برنامه های دستگاه های مختلف در این زمینه برگزار و تصمیمات لازم در ارتباط با برگزاری مراسم باشکوه در این روز اتخاذ شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه حماسه 9 دی در تاریخ کشور ماندگار بوده و هرگز فراموش نخواهد شد، اظهار کرد: یوم الله 9 دی در تاریخ حک شده است.

آیت الله شیخ علی خاتمی با تأکید بر محتوایی برگزار کردن برنامه های این روز مهم بیان کرد: در این راستا تبیین محتویات و فلسفه این روز بسیار مهم باید به جد مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسفه برگزاری حماسه 9 دی حضور مردم است

فلسفه برگزاری حماسه 9 دی حضور مردم است