مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 14:052019-12-10دانش

برنامه ریزی هدفمند کشور را از شرایط سخت تحریم ها عبور می دهد


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان بابیان اینکه تحقیقات و پژوهش ها باید دغدغه های جامعه را رفع کند، گفت: برنامه ریزی هدفمند کشور را از شرایط سخت تحریم ها عبور می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رشید حیدری مقدم ظهر سه شنبه در مراسم بیستمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه که با تجلیل از پژوهشگران برتر این جشنواره همراه بود، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال 97 حدود یک هزار طرح تحقیقاتی مصوب داشته که 600 مقاله از آن استخراج شد و 12 ثبت اختراع نیز داشته ایم.

وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار جلد کتاب برای کتابخانه دانشگاه تهیه شده است، عنوان کرد: 20 مرکز تحقیقاتی دانشگاه اقدامات خوب و تحقیقات مؤثری ارائه داده اند و 14 مجله در این مجموعه در حال انتشار است که همه نشان از پویایی سیستم تحقیقات و فناوری دانشگاه دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به طرح های ارائه شده در حوزه صنعت عنوان کرد: از معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه تقاضا دارم این تعداد را حداقل به دو برابر افزایش دهد چراکه در این صورت دست کم 3 میلیارد تومان آورده برای دانشگاه حاصل خواهد شد.

وی افزود: اثربخش بودن در این جامعه باید الگو و سرمشق کارها و ادای دینی به کسانی که خون خود را فدای این انقلاب و جامعه کردند باشد و بر این اساس تولید ثروت و کارآفرینی از بستر دانشگاه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی هدفمند کشور را از شرایط سخت تحریم ها عبور می دهد

برنامه ریزی هدفمند کشور را از شرایط سخت تحریم ها عبور می دهد