مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 12:552019-12-10سياسي

ایران تا ابد به احترام شهدا خواهد ایستاد


لوریس چکناواریان بر این باور است که ایران و ایرانی تا ابد به احترام شهدا خواهد ایستاد و ارج و قرب این موجودات آسمانی همیشه زنده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سازمان بسیج هنرمندان کشور، لوریس چکناواریان ـ آهنگساز و رهبرارکستر ـ درباره مراسم پاسداشت شهدای هنرمند، گفت: برگزاری پاسداشت و تجلیل از شهدای هنرمند کار بسیار بزرگ و ستوده ای است؛ چراکه شهدا فارغ از هر دین، مذهب، ملیت و پیشه ای برای ما مقدس هستند و در نظر ملت ایران جایگاه بسیار والایی دارند.

او ادامه داد: نه تنها شهدا بلکه خانواده های معظم و شریف آنها نیز دارای ارج و قرب مثال زدنی هستند؛ چراکه عزیزشان را برای همیشه در راه مام وطن و میهن هدیه کرده اند و باید به این بزرگواران ادای احترام ویژه ای داشت.

چکناواریان خاطرنشان کرد: به عنوان یک هنرمند در عرصه موسیقی 16 سال از عمرم را صرف خلق سمفونی دفاع مقدس کردم که امیدوارم ادای دینی با آواها و نت های موسیقی و به زبان فاخر هنر برای شهدای سرزمینم باشد.

وظیفه همه اقشار جامعه بزرگ و هنرمندان ایران در قبال شهدا این است که در هررشته هنری اعم از گرافیک، سینما ،تئاتر، ادبیات، شعر و موسیقی نام و یاد این سرافرازان را زنده نگه دارند تا در تاریخ این مرز و بوم و برای نسل های آتی باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران تا ابد به احترام شهدا خواهد ایستاد

ایران تا ابد به احترام شهدا خواهد ایستاد