مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 12:462019-12-10اقتصادي

ورود فاضلاب خام به خور گورسوزان؛ متهم ردیف اول بوی تعفن


معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب هرمزگان گفت: ورود فاضلاب خام بافت فرسوده و حاشیه ای شهر و ماندگاری آن عامل بوی تعفن فاضلاب خورگورسوزان بندرعباس است.

- ورود فاضلاب خام به خور گورسوزان؛ متهم ردیف اول بوی تعفن معاون بهره برداری شرکت آب وفاضلاب هرمزگان گفت: ورود فاضلاب خام بافت فرسوده و حاشیه ای شهر و ماندگاری آن عامل بوی تعفن فاضلاب خورگورسوزان بندرعباس است.

علاء امیریان نژاد عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهارداشت: فاضلاب خام از 40 نقطه وارد خور گورسوزان می شود و انباشت و مانداب فاضلاب خام و عدم انتقال آن باعث ایجاد بوی آزاردهنده برای شهروندان شده است.

وی افزود: 70 درصد شبکه فاضلاب شهر بندرعباس از طریق ایستگاه های پمپاژ و تصفیه خانه بصورت بهداشتی جمع آوری می شود.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان ابراز داشت: البته تصفیه خانه دوراهی ایسینی که مطالعات آن در سال 69 و برای افق 20 تا 25 ساله و برای جمعیت 32 هزار نفری و با دبی بین 60 تا 70 هزار متر مکعب در شبانه روز طراحی شده بود؛ در حال حاضر با توجه به افزایش جمعیت و گستردگی شهر و جمعیت شناور در حال ارتقای این تصفیه خانه  هستیم.

امیریان نژاد گفت: تصفیه خانه دیگری در مسکن مهر بندرعباس با پیشرفت فیزیکی 70 درصدی در حال اجراست که تا سال آینده مورد بهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود فاضلاب خام به خور گورسوزان؛ متهم ردیف اول بوی تعفن

ورود فاضلاب خام به خور گورسوزان؛ متهم ردیف اول بوی تعفن