مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-10اقتصادي

ایجاد ارزش افزوده درآمد سرانه را افزایش می دهند


شیراز_ رییس اتاق بازرگانی ،صنایع،معادن و کشاورزی فارس گفت: ایجاد ارزش افزوده در صنعت منجر به افزایش درآمد سرانه افراد و توسعه اقتصاد می شود.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمال رازقی سه شنبه در حاشیه امضا تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران بیان کرد: زمانی ارزش افزوده در اقتصاد ایجاد می شود که ارتباط صنعت و دانشگاه برقرار و منجر به تولید محصول شود.

وی با بیان اینکه تصحیح اقتصاد و بهبود شرایط کلان اقتصادی از جمله لازمه های اقتصاد ایران است، ادامه داد: ایجاد همکاری های مشترک و تجاری سازی ایده تنها بخشی از همکاری میان صنعت و دانشگاه است.

این فعال اقتصادی خاطرنشان کرد: رونق تولید و صادرات محصولات زمانی در چرخه اقتصادی روی میدهد که ارتباط مستمری میان بخش علمی کشور و فضای اقتصادی بخش خصوصی ایجاد شود.

وی در ارزیابی وضعیت اقتصادی ایران تاکید کرد: عدم توجه به اقتصاد دانش محور و بخش های اقتصادی منجر به عدم توسعه یافتگی شده و ارزش افزوده کمتری در کشور تولید می شود از سویی تکیه به بودجه های نفتی نیز سد بزرگی در مسیر تولید و ایجاد ارزش افزوده است.

رازقی افزود: ارزش افزوده افزایش دهنده درآمد سرانه افراد و ضامن توسعه اقتصاد کشور است و تا زمانی که این مهم فراهم نشود رونق بخش اقتصاد امکان پذیر نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد ارزش افزوده درآمد سرانه را افزایش می دهند

ایجاد ارزش افزوده درآمد سرانه را افزایش می دهند