مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 11:362019-12-10سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت دانشگاه ها در پیشگیری از اعتیاد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس تاکید کرد که با استفاده مناسب و متناسب از ظرفیت علمی دانشگاه ها مسیر کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد کوتاه می شود.

- ایسنا/فارس دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس تاکید کرد که با استفاده مناسب و متناسب از ظرفیت علمی دانشگاه ها مسیر کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد کوتاه می شود.

محمدرضا ابراهیمی سه شنبه 19 آذر در همایش منطقه ای کانون های دانشجویی همیاران سلامت روان دانشگاه های منطقه 7 کشور در شیراز، گفت: توجه به پیشگیری و جلوگیری از مصرف مواد مخدر با بررسی محیط های دانشگاهی و شناخت عوامل فردی، از اولویت ویژه ای در بحث سلامت جامعه برخوردار است.

او افزود: استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های علمی، فرهنگی، هنری و اجرایی دانشجویان در برنامه های اجتماعی می تواند هم افزایی و تعامل فعالان، برنامه ریزان و کارگزاران عرصه مبارزه با مواد مخدر را کامل تر کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس با تأکید بر جلب مشارکت حداکثری دانشجویان در امر پیشگیری از آسیب های اجتماعی با استفاده از روش های نوین، عنوان کرد: امروزه دسترسی به فضای مجازی بسیار وسیع تر از دهه قبل بوده است و فعالیت ها به تهیه یک بروشور و یک اعلام خبر از سرویس های عمومی محدود نمی شود، باید به دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت دانشگاه ها در پیشگیری از اعتیاد

لزوم استفاده از ظرفیت دانشگاه ها در پیشگیری از اعتیاد