مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 10:562019-12-10سياسي

ایجاد هسته های مساله محور دانشجویی ,برای تحقق گام دوم انقلاب


رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور از رویکرد جدید این نهاد برای تحقق بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب خبر داد .

- ایجاد هسته های مساله محور دانشجویی ,برای تحقق گام دوم انقلاب رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور از رویکرد جدید این نهاد برای تحقق بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما , کرمان محمد جواد نیک روش در حاشیه نشست مسئولان بسیج دانشجویی استان کرمان که صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بر گزار شد با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت سنگینی را به دوش جوانان مومن انقلاب کشور قرار داده است گفت : رویکرد سازمان بسیج دانشجویی برای تحقق گام دوم انقلاب ایجاد هسته های مساله محور دانشجویی است .

وی افزود : با این کار بسیج دانشجویی با تمرکز بر مسایل مختلف در مقیاس محلی استانی و ملی از همه ظرفیت های دانش بنیان برای رفع مشکلات کشور بهره می گیرد .

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور بسیج دانشجویی استان کرمان را در تحقق رهنمود های مقام معظم رهبری در موضوع گام دوم انقلاب پیشرو دانست و تصریح کرد :هسته های شکل گرفته در حوزه های کشاورزی/ پزشکی/ دامپزشکی/تولید واکسن / اقتصادی/ مطالبه گری و برخورد با مفاسد اقتصادی نوید بخش آینده ای روشن برای این استان است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد هسته های مساله محور دانشجویی ,برای تحقق گام دوم انقلاب

ایجاد هسته های مساله محور دانشجویی ,برای تحقق گام دوم انقلاب