مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 10:462019-12-10اقتصادي

سهم 62 درصدی بخش تولید در تامین درآمدهای مالیاتی


بطور مستمر آمار تولید 44 گروه کالایی در کشور مورد رصد قرار می گیرد و ماهیانه روند تولیدات به اطلاع مسئولان ارشد نظام می رسد.

- ؛ آقای رضا رحمانی در جلسه هم اندیشی با اعضای فراکسیون تولید و اشتغال مجلس شورای اسلامی افزود: طبق آمار 8 ماهه امسال، هم اکنون تولید 27 گروه کالایی در سطح کشور افزایشی است و فقط در بخش خودرو و آلومینیوم با چالش مواجه بودیم که با تمهیدات اتخاذ شده، تولید آلومینیوم تا پایان سال جبران می شود و شرایط تولید خودرو نیز در مقایسه با ابتدای سال، تغییر محسوسی داشته و شاهد روند مثبتی هستیم.

حفظ وضعیت صنعت پیشران وی اضافه کرد: حفظ صنعت خودرو به عنوان یک صنعت پیشران مورد توجه دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است و امروز شاهدیم که با وجود بسیاری از مشکلات، بیش از 200 هزار خودروی موجود در کف پارکینگ ها به کمتر از 30 هزار دستگاه رسیده است.

رحمانی گفت: بخش عمده ای از خودرو های تحویل شده به مشتریان با تامین قطعات از محل اجرای قرارداد های منعقد شده در چارچوب برنامه ساخت داخل در این بخش بوده است.

وی افزود: برای سالجاری، داخلی سازی حدود 400 میلیون دلار نیاز وارداتی صنعت خودرو در دستور کار است که تاکنون بیش از 300 میلیون دلار آن محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 62 درصدی بخش تولید در تامین درآمدهای مالیاتی

سهم 62 درصدی بخش تولید در تامین درآمدهای مالیاتی