مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 10:302019-12-10اقتصادي

پرداخت 70 درصد مطالبه چغندرکاران مهاباد


70 درصد مطالبه چغندرکاران شهرستان مهاباد پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد گفت: تاکنون 70 درصد مطالبه چغندرکاران این شهرستان از کارخانه های قند آذربایجانغربی پرداخت شده است.

جعفر ایمانیان افزود: میانگین پرداختی مطالبه چغندرکاران این شهرستان بین 60 تا 90 درصد است و همزمان با تحویل چغندرقند به کارخانه ها، پرداخت مطالبه آنان نیز ادامه دارد.

ایمانیان گفت: تاکنون 58 هزارتن چغندرقند این شهرستان تحویل کارخانه های قند میاندوآب، ارومیه و خوی داده شده است و پیش بینی می شود بیش از هفت هزار تن دیگر نیز طی روزهای آینده تحویل این کارخانه ها شود.

وی تصریح کرد: میانگین برداشت چغندرقند از مزارع این شهرستان امسال بیش از 45 تن در هکتار بود که این مقدار در مقایسه با پارسال در هر هکتار پنج تن کاهش داشته است.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان مهاباد افزود: امسال در راستای کمک به مشکلات حوضه آبریز دریاچه ارومیه، میزان اراضی زیرکشت این محصول 400 هکتار کمتر شده و به کشت سایر محصولات اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: امسال چغندرقند با عیار 16 به قیمت هر کیلوگرم چهار هزار و 350 ریال خریداری می شود که طبق برنامه ریزیها قرار است برای سال آینده به پنج هزار و 500 ریال افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 70 درصد مطالبه چغندرکاران مهاباد

پرداخت 70 درصد مطالبه چغندرکاران مهاباد