مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 10:302019-12-10اقتصادي

کاهش تراز آب دریای خزر ادامه دارد / پیش بینی شرایط ناگوار زیست محیطی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سحر تاجبخش امروز در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نشست کمیته هماهنگی آب و هواشناسی دریای خزر اظهار داشت: - معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه شاهد روند کاهشی تراز آب دریای خزر هستیم، گفت: در صورت تداوم این روند امکان وقوع شرایط ناگوار زیست محیطی در مناطق ساحلی کشور های حاشیه خزر وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سحر تاجبخش امروز در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین نشست کمیته هماهنگی آب و هواشناسی دریای خزر اظهار داشت: بیش از 5 سال از تصویب موافقتنامه همکاری هواشناسی، آبشناسی، دریای خزر، توسط نمایندگان عضو این مجموعه می گذرد و عزم جدی اعضای این کمیته بر تسریع در اجرای مواد موافقتنامه و رسیدن به اهداف اصلی آن، برنامه یکپارچه پایش و پیش بینی هواشناسی آبشناسی دریای خزر است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این مهم گام های بلندی توسط اعضای کمیته در نشست های قبلی برداشته شده است که شامل تعیین ماموریت و راهبرد، اهداف ساختار برنامه و شاخص های کلیدی برای ارزیابی برنامه است.

رییس سازمان هواشناسی ادامه داد: هدف بعدی پیش روی ما تعیین برنامه های عملیاتی در سطح ملی و منطقه است که امیدواریم با همکاری و مشارکت همه اعضا به این مهم دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تراز آب دریای خزر ادامه دارد / پیش بینی شرایط ناگوار زیست محیطی

کاهش تراز آب دریای خزر ادامه دارد / پیش بینی شرایط ناگوار زیست محیطی