مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 10:002019-12-10سياسي

66 درصد از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مربوط به علم و فناوری


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: از 2300 مصوبه این شورا، 66 درصد مربوط به علم و فناوری، 27 درصد مربوط به فرهنگ و 8 درصد مصوبات مشترک بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، حجت الاسلام والمسلمین عاملی در نشست سی و پنجمین سالگرد تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی که در سالن همایش های دبیرخانه این شورا برگزار شد افزود: انقلاب، چهل سال را پشت سر گذاشته و شورای عالی انقلاب فرهنگی در طول این سال ها در صحنه بوده و پایه گذار تحولات بسیاری در شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده است.

وی اضافه کرد: اگر به اندیشه های امام خمینی (ره) توجه کنیم مشخص می شودکه امام خمینی (ره) مسئله فرهنگ را در مرکز تلقی می کرد و همین نگاه نیز از سوی مقام معظم رهبری هم وجود دارد، چرا که اگر به مسئله فرهنگ توجه شود سایر مسائل حل می شود.

عاملی با بیان اینکه اقتصاد، محوریت اساسی پیدا کرده است گفت:: اگر به این مسئله هم توجه شود مشخص می شود که مبحث اقتصاد در درون فرهنگ قرار گرفته است چنانچه هم اکنون شاهد هستید که 1200 میلیارد تومان در حوزه یارانه ها هزینه می کنیم در حالیکه لایحه امسال در همین مبحث تنها 480 میلیارد تومان بوده است یعنی دو برابر میزان مشخص شده لایحه در حوزه یارانه ها مصرف می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

66 درصد از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مربوط به علم و فناوری

66 درصد از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی مربوط به علم و فناوری