مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 09:552019-12-10سياسي

147 شعبه اخذ رأی در شهرستان نهاوند فعال خواهد شد


فرماندار نهاوند از راه اندازی 147 شعبه اخذ رأی در نهاوند خبر داد و گفت: تعداد داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نهاوند به 44 نفر افزایش یافت.

- مراد ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 147 شعبه ثابت و سیار اخذ رأی برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد در شهرستان نهاوند فعال می شود.

وی بابیان اینکه از مجموع این شعب 93 شعبه ثابت و 54 شعبه سیار خواهد بود و آرای مردم نهاوند را اخذ می کنند، گفت: حدود 3 هزار نفر عوامل اجرایی هستند که وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

فرماندار نهاوند در ادامه گفت: مجموع تعداد داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان نهاوند پیش از این در نشست خبری 41 نفر اعلام شده که به 44 نفر افزایش یافته است.

وی گفت: با توجه به احتساب داوطلبینی که تا پایان مهلت 7 روزه ثبت نام شده و ثبت نام 2 نفر در ستاد انتخابات وزارت کشور که نقص مدرک داشته و نسبت به رفع نقص اقدام کرده و ثبت نام آنها تکمیل شده است شمار داوطلبین حوزه انتخابیه شهرستان نهاوند در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به 44 نفر افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

147 شعبه اخذ رأی در شهرستان نهاوند فعال خواهد شد

147 شعبه اخذ رأی در شهرستان نهاوند فعال خواهد شد