مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 09:352019-12-10اقتصادي

افزایش 20 درصدی مصرف «CNG» در گیلان


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از افزایش 20 درصدی مصرف «CNG»(گاز طبیعی فشرده) پس از تغییر نرخ بنزین خبر داد و گفت: مصرف روزانه گاز در جایگاه های «CNG» استان حدود 800 هزار مترمکعب بود که این میزان به 925 هزار مترمکعب رسیده است.

- ایسنا/گیلان مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از افزایش 20 درصدی مصرف CNG (گاز طبیعی فشرده) پس از تغییر نرخ بنزین خبر داد و گفت: مصرف روزانه گاز در جایگاه های CNG استان حدود 800 هزار مترمکعب بود که این میزان به 925 هزار مترمکعب رسیده است.

علی اصغر عباسی در گفت وگو با ایسنا، از افزایش مصرف CNG (گاز طبیعی فشرده) پس از تغییر نرخ بنزین خبر داد و اظهار کرد: سهمیه بندی بنزین و استقبال مردم برای استفاده از گاز CNG افزایش 20 درصدی مصرف این فرآورده را طی روزهای اخیر به همراه داشته است.

وی افزود: قبل از سهمیه بندی بنزین مصرف روزانه گاز در جایگاه های CNG استان حدود 800 هزار مترمکعب بود که این میزان به 925 هزار مترمکعب رسیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه جایگزینی سوخت پاک CNG به جای بنزین برای صرفه اقتصادی و کاهش آلاینده های زیست محیطی است، گفت: یکی از اهداف مهم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران افزایش استفاده از گاز طبیعی فشرده بوده که با توسعه جایگاه های استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی مصرف «CNG» در گیلان

افزایش 20 درصدی مصرف «CNG» در گیلان