مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-10سياسي

پژوهش عرصه جهادی عمل کردن است


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم با بیان اینکه در امر پژوهش باید جهادی عمل کرد، گفت: اگر امثال شهید طهرانی مقدم ها منتظر بودجه می نشستند، - ایسنا/قم معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم با بیان اینکه در امر پژوهش باید جهادی عمل کرد، گفت: اگر امثال شهید طهرانی مقدم ها منتظر بودجه می نشستند، هیچ گاه نمی توانستیم موفق شویم.

بیژن سلیمان پور صبح امروز در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان که در دانشگاه قم برگزار شد، عنوان کرد: گرامیداشت هفته ملی پژوهش و فناوری نشانگر اهمیت نقش و تاثیر تحقیق و پژوهش در حل مسائل و مشکلات و پیشرفت کشور است.

وی گفت: تلاش پژوهشگران باید بر این باشد که نیازهای جامعه و اقبال مردمی را در موضوع پژوهش مورد توجه قرار دهند و حاصل کار ایشان، مشکلی از مردم و کشور حل کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم افزود: رویکرد اصلی باید این باشد که به آسیب شناسی و علت یابی در خصوص عدم اقبال مردم به پژوهش بپردازند؛ مقام معظم رهبری تاکید بسیاری بر این مسئله دارند که برای حل مشکلات کشور باید به پژوهش های کارآمد جوانان رجوع شود.

سلیمان پور گفت: در پایان دهه چهارم انقلاب اسلامی، توفیقات و دستاوردهای انقلاب چشمگیر و خیره کننده است ولی همچنان برخی چالش ها وجود دارد و برای حل این مسائل باید از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش عرصه جهادی عمل کردن است

پژوهش عرصه جهادی عمل کردن است