مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 09:002019-12-10اقتصادي

تحول بزرگ اشتغالزایی و تولید ثروت با اجرای پروژه راه آهن خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه براساس تفاهم نامه با کشور روسیه، حدود 2 میلیارد یورو منبع مالی از کشور روسیه تخصیص پیدا کرد و از این مبلغ چهار طرح تصویب شد که یکی از این طرح ها که بیشترین تخصیص را دارد مربوط به راه آهن زاهدان ـ بیرجند و بیرجند به مشهد است، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه براساس تفاهم نامه با کشور روسیه، حدود 2 میلیارد یورو منبع مالی از کشور روسیه تخصیص پیدا کرد و از این مبلغ چهار طرح تصویب شد که یکی از این طرح ها که بیشترین تخصیص را دارد مربوط به راه آهن زاهدان ـ بیرجند و بیرجند به مشهد است، گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه، تحولی در اشتغال و تولید ثروت در استان ایجاد شود.

محمدصادق معتمدیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پروژه راه آهن، اظهار کرد: امیدواریم باتوجه به منابع تخحصیص داده شده و انعقاد قرارداد شاهد به ثمر رسیدن این پروژه مهم شرق کشور باشیم.

وی با بیان اینکه دو مصوبه مهم در سه ماهه گذشته در این خصوص داشتیم، افزود: برای اولین بار است که در خصوص راه آهن با تشکیل کنسرسیوم بخش خصوصی با پنج شرکت مهم راهسازی با مدل مالی جدید و به این شکل مصوبه داشتیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه شرکت ویسا که در مناقصه برنده شد به کنسرسیوم الحاق شد، تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول بزرگ اشتغالزایی و تولید ثروت با اجرای پروژه راه آهن خراسان جنوبی

تحول بزرگ اشتغالزایی و تولید ثروت با اجرای پروژه راه آهن خراسان جنوبی