مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-10اجتماعي

پیشرفت 47 درصدی احداث صحن حضرت زینب (س) در کربلا+فیلم


طرح توسعه حرم امام حسین (ع) در قالب احداث صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) تاکنون 47 درصد پیشرفت داشته که در این طرح قرار است ساختمانی 15 متر پایین تر از سطح زمین با 2 طبقه روی زمین و 3 طبقه زیر زمین ساخته شود.

-   پس از آن کار خاکبرداری عمیق به منظور اجرای پی ریزی و فونداسیون آغاز و عملیات اجرایی برای احداث صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) سرعت گرفت.

هم اکنون مهندسان و کارگران کشورمان در حال تکمیل صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) هستند و با وجود شرایط عراق فعالیت ها تعطیل نشده و همچنان ادامه دارد.

یوسف افضلی معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به روند توسعه حرم امام حسین (ع) می گوید: روند توسعه حرم امام حسین (ع) در قالب احداث صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) به خوبی طی می شود، به طوری که در حال حاضر حدود 47 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

در طرح توسعه حرم امام حسین (ع) بخش های مختلفی همچون  تل زینبیه، کتابخانه، موزه، آشپزخانه، دارالحرب، رستوران، مهمانپذیر، صحن حضرت امام حسین(ع) و صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) و همچنین بخش های اداری پیش بینی شده است که در مجموع ساختمان احداث شده 2 طبقه روی زمین و 3 طبقه زیر زمین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 47 درصدی احداث صحن حضرت زینب (س) در کربلا+فیلم

پیشرفت 47 درصدی احداث صحن حضرت زینب (س) در کربلا+فیلم