مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-10اقتصادي

آغاز ثبت نام بیش از 70 هزار مسکن ملی در استان


ثبت نام متقاضیان تملک مسکن ملی در استان اصفهان از 23 آذر آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان ؛ معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: متقاضیانِ طرح اقدام ملی مسکن می توانند از 23 آذر به مدت سه روز با مراجعه به سایت اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان به نشانی www.

Isfahan.

mrud.

ir درخواست خودر ا ثبت کنند.

ایمان طاهر با بیان اینکه حدود 18 درصد از 400 هزار واحد مسکن این طرح در این استان ساخته خواهد شد افزود: براین اساس در این طرح 70 هزار و 780 واحد مسکونی در سه شهر جدید بهارستان ، فولادشهر و مجلسی و دیگر شهرهای استان اصفهان احداث خواهد شد .

وی گفت: متاهل بودن ، نداشتن زمین و یا واحد مسکونی ، نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات ، دارای حداقل 5 سال سابقه سکونت در شهر مورد نظر، توانایی تامین هزینه ساخت مسکن مازاد بر تسهیلات، توانایی پرداخت اقساط ماهیانه و امکان سپرده گذاری حداقل 30 درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات از جمله شرایط ثبت نام متقاضیان در این طرح است .

طاهر ادامه داد: تسهیلات در نظر گرفته شده در این طرح یک میلیارد ریال با سود 18 درصد بازپرداخت است و برآورد سهم آورده متقاضی در این طرح نیز حداقل 30 میلیون تومان و زمان تحویل دو ساله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام بیش از 70 هزار مسکن ملی در استان

آغاز ثبت نام بیش از 70 هزار مسکن ملی در استان