مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 06:572019-12-10اقتصادي

پیشگیری از فساد 61 میلیون یورویی در 3 مناقصه یک شرکت دولتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان بازرسی کل کشور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه این سازمان، امسال تا پایان آبان، - رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه به طور متوسط سالانه 25 هزار مناقصه و مزایده را نظارت می کنیم، گفت: در سه مناقصه یکی از شرکت های دولتی، پیش از انعقاد قرارداد، 61 میلیون یورو از میزان قرارداد کاهش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان بازرسی کل کشور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با بیان اینکه این سازمان، امسال تا پایان آبان، 4 هزار و 200 میلیارد تومان مالیات شناسایی نشده را شناسایی و معرفی کرده است، گفت: سازمان امور مالیاتی هم برای این مالیات ها، برگ تشخیص صادر کرده که حدود هزار میلیارد تومان از این مبلغ وصول شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان با اشاره به تعریفی از فساد و قرائت بند یک ماده یک قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد افزود: قانون گذار علاوه بر فعل، برخی ترک فعل ها را هم جرم دانسته است که حتما با این ترک فعل ها هم طبق قانون برخورد می شود.

وی اضافه کرد: یکی از اولویت ها و رویکرد های مهم سازمان بازرسی کشور‏، پیگیری و شناسایی بستر های فسادزا و اصلاح آن است که بخش قابل توجهی از این بستر ها باید توسط قوه مجریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از فساد 61 میلیون یورویی در 3 مناقصه یک شرکت دولتی

پیشگیری از فساد 61 میلیون یورویی در 3 مناقصه یک شرکت دولتی