مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 06:362019-12-10فرهنگي

پیام تسلیت وزیر ارشاد درپی درگذشت سیدقاسم موسوی قهار


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم «سیدقاسم موسوی قهار» ذاکر اهل­ بیت(ع) و قاری و مناجات خوان صاحب سبک، را تسلیت گفت.

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت مرحوم سیدقاسم موسوی قهار ذاکر اهل­ بیت(ع) و قاری و مناجات خوان صاحب سبک، را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این پیام آورده است: خبر درگذشت ذاکر اهل­ بیت علیهم السلام و قاری و مناجات خوان صاحب سبک، مرحوم سیدقاسم موسوی قهار، پس از تحمل دوره سخت بیماری موجب تألم و تأثر شد.

نوای دلنشین آن زنده یاد، برای سال­ های طولانی، همنشین دل ­های انسان­ های خداجو و صدای گرم او، زینت­ بخش سفره­ های سحری شب زنده ­داران ماه مهربانی بود.

صالحی در ادامه این پیام فقدان این خادم قرآن کریم و شیفته اهل­ بیت عصمت و طهارت (ع) را به عموم هموطنان و جامعه دینی و قرآنی کشور و خانواده آن مرحوم صمیمانه تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه و علوّ درجات و همنشینی با اولیاء­الله برای آن عزیز سفر کرده و صبر و اجر برای بازماندگان معزز خواستار شده است.

موسوی قهار متولد 1325 در شهر خمین بود و پدرش در سلک روحانیت بود و سید قاسم از دوران نوجوانی همراه پدر در مسجد دعاخوانی می کرد و بعد از انقلاب برای خواندن دعا و مناجات به رادیو دعوت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت وزیر ارشاد درپی درگذشت سیدقاسم موسوی قهار

پیام تسلیت وزیر ارشاد درپی درگذشت سیدقاسم موسوی قهار