مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 05:452019-12-10سياسي

ایستادگی در برابر فشارهای خارجی مهمترین نتیجه حمایت از اقتصاد دانش بنیان است


حفظ و به کارگیری نخبگان، توسعه و پیشرفت کشور، ایستادگی در برابر فشارهای خارجی از مهمترین نتایج توسعه و حمایت از اقتصاد دانش بنیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدامیرحسین قاضی زاده عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان اظهار داشت: مجلس در یک سال اخیر مسئله حمایت از اقتصاد دانش بنیان و شرکت های نوآور را در دستور کار خود قرار داد و در این راستا نشست های متعددی با حضور شرکت ها، بخش ها و افراد مختلف برگزار شد و در این جلسات مباحث مهمی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از اقتصاد دانش بنیان و شرکت های نوآور منجر به ساخت  و توسعه ایران می شود، ادامه داد: حفظ و به کارگیری نخبگان، توسعه و پیشرفت کشور، ایستادگی در برابر فشارهای خارجی از مهمترین نتایج توسعه و حمایت از اقتصاد دانش بنیان است.

قاضی زاده ادامه داد: همچنین در این جلسات با دعوت از مسئولان و مدیران وزارتخانه و بخش های مختلف از جمله معاونت علمی ریاست جمهوری، بخشنامه های مرتبط با فعالیت استارت آپ ها مورد بررسی قرار گرفت که در این مورد برخی از این بخشنامه ها اصلاح شد و برخی در آینده اصلاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی در برابر فشارهای خارجی مهمترین نتیجه حمایت از اقتصاد دانش بنیان است

ایستادگی در برابر فشارهای خارجی مهمترین نتیجه حمایت از اقتصاد دانش بنیان است