مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 22:102019-12-09اقتصادي

آخرین مهلت ثبت نام در سایت جاماندگان یارانه حمایتی


در پی افزایش قیمت بنزین در روزهای پایانی آذر ماه از سوی دولت، طرح یارانه حمایت معیشتی برای جبران بخشی از هزینه های خانواده ها در دهک های پایین جامعه اجرا شد و مسئولان دولتی اعلام کردند که 18 میلیون خانواده ها شامل 60 میلیون نفر از ایرانیان مشمول یارانه .

- بر اساس اعلام سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی، 20 آذر آخرین فرصت ثبت نام جاماندگان از دریافت یارانه حمایتی است که این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

در پی افزایش قیمت بنزین در روزهای پایانی آذر ماه از سوی دولت، طرح یارانه حمایت معیشتی برای جبران بخشی از هزینه های خانواده ها در دهک های پایین جامعه اجرا شد و مسئولان دولتی اعلام کردند که 18 میلیون خانواده ها شامل 60 میلیون نفر از ایرانیان مشمول یارانه حمایت معیشتی دولت خواهند شد.

دولت نیز در سه بازه زمانی 27 و 29 آبان و 2 آذر مبالغ تعیین شده را به حساب سرپرستان خانوار وریز کرد که این مبالغ بر اساس بُعد خانوار به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

بنابر اعلام دولت، مبلغ حمایت معیشتی برای خانوارهای یک نفره 55 هزار تومان، برای خانوارهای دونفره 103 هزار تومان، خانوارهای سه نفره 138 هزار تومان، خانوارهای چهارنفره 172 هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان در نطر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت نام در سایت جاماندگان یارانه حمایتی

آخرین مهلت ثبت نام در سایت جاماندگان یارانه حمایتی