مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 20:552019-12-09اقتصادي

تخصیص 54 درصدی بودجه دانشگاه با گذشت 9 ماه از سال


رییس دانشگاه علم و صنعت میزان تخصیص بودجه دانشگاه علم و صنعت را حدود 54 درصد عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که اعتبارات سال 99 به گونه ای باشد که بتوانیم برنامه های راهبردی دانشگاه را اجرا کنیم.

- دکتر جبار علی ذاکری در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به مهمترین دغدغه های دانشگاه ها در شرایط فعلی اشاره کرد و افزود: بحث بودجه ریزی سال 99 مهمترین دغدغه های فعلی دانشگاه ها است و ما به دنبال این بودیم که بتوانیم برای پیشبرد برنامه های دانشگاه به خصوص برنامه راهبردی دانشگاه علم و صنعت در سال 99 بودجه ریزی مناسبی داشته باشیم، به گونه ای که کار کارشناسی این موضوع را در دانشگاه انجام دادیم و نتیجه را به سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزارت علوم منتقل کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: بخش مهمی از فعالیت ها و برنامه های دانشگاه علم و صنعت به امر بودجه ریزی در سال آینده مربوط می شود.

طبیعتا مطابق برنامه راهبردی ما در خصوص ایجاد گرایش های بین رشته ای در دانشگاه یک سری اقدامات انجام داده ایم و در زمینه تجهیز آزمایشگاه، خرید تجهیزات و نوسازی آزمایشگاه ها و کارگاه هایی که عمر برخی به بیش از 50 سال می رسد، به اعتبار نیاز داریم.

به گفته رییس دانشگاه علم و صنعت، یک سری از تقاضاها از سوی اساتید این دانشگاه منتقل شده است که این درخواست ها در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 54 درصدی بودجه دانشگاه با گذشت 9 ماه از سال

تخصیص 54 درصدی بودجه دانشگاه با گذشت 9 ماه از سال