مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 20:102019-12-09اجتماعي

کاهش آسیب ها به تغییر جهت در نظام تعلیم و تربیت نیاز دارد


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: معتقدیم که برای کاهش آسیب ها و دستیابی به حیات طیبه و یک زندگی سعادتمند هیچ چاره ای جز تغییر جهت ها در نظام تعلیم و تربیت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظمی در جمع معاونان پرورشی عنوان کرد: برخی اوقات می گوییم که برنامه ها زیاد است ولی هیچ وقت کار پژوهشی انجام نمیدهیم.

ما دنبال ارائه یک طرح هستیم برای اینکه چگونه میتوانیم اعمال مدیریت تربیتی را در کنار اجرای تربیتی انجام داده و چگونه از همه عوامل موجود در تحقق اهداف تربیتی کمک بگیریم؟ وی افزود: باید پیگیر حل مسائل و خواسته ها باشیم و اگر کانون ها به نتیجه رسیده اند موثر اصلی عوامل داخل آموزش و پرورش بوده اند و بازخورد فعالیت های دوستان است.

این مسئول بیان کرد: ما باید نگرش و نگاهمان را مرتفع تر کنیم و دامنه بیشتری را ببینیم، چون اینطور تصمیم های درست تر و بهتری می گیریم.

محور اصلی ما موضوع آسیب های اجتماعی است و معتقدیم که برای کاهش آسیب ها و دستیابی به حیات طیبه و یک زندگی سعادتمند هیچ چاره ای جز تغییر جهت ها در نظام تعلیم و تربیت نیست.

کاظمی خاطرنشان کرد: ماباید از یک نظام آموزش زده به سمت نظام تربیتی برخوردار از فعالیت های گروهی برویم که مهارت ها در آن شکل می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب ها به تغییر جهت در نظام تعلیم و تربیت نیاز دارد

کاهش آسیب ها به تغییر جهت در نظام تعلیم و تربیت نیاز دارد