مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 20:002019-12-09سياسي

3 ضلعی که در تربیت نادرست فرزندان مقصرند


کارشناسان هر سه عامل دولت، خانواده و جامعه را به یک اندازه در تربیت نادرست فرزندان مقصر می دانند و عواملی مانند دسترسی به اطلاعات، فرهنگ و رسانه را در رده های بعدی قرار می دهند.

- خبرگزاری فارس یاسوج- سحر بیضایی؛ وقتی صحبت از آسیبهای اجتماعی به میان می آید ناهنجاری هایی در ذهن مرور می شود که حس انزجار، تنفر و گاهی ترحم را در دل آدمی به وجود می آورد.

رفتارهایی که اگر بخش زیادی از آن نتیجه بی توجهی و اشتباهات خود فرد در انتخابهای زندگیست، اما بخش دیگر آن حاصل آموزه های غلط تحصیل کردگان و روشنفکرانی است که بدون در نظر گرفتن نیازها، خواسته ها، شرایط  محیطی و نوع زندگی افراد در اجتماعات و مناطق مختلف کشور ارائه شده است.

آموزه هایی که سراسر زندگی ما را پر کرده و در هر دوره از زندگیمان خواسته یا ناخواسته تربیت فرزندانمان را به عهده گرفته است؛معلم، مشاور، رسانه ملی ، دولت.

همه و همه آموزش و پرورش جامعه ای را برعهده گرفتند که مردم آن با خیال به روز شدن و عقب نماندن از قافله مد و مدرنیته شدن مسیر تعیین شده ای را می پیمودند.

اینکه تربیت کنندگان جامعه چقدر در رشد و پیشرفت افراد موثر و توانمند بوده اند مسئله ای است که اگر خروج از محرومیت ها و در گامی رویایی تر خروج از جهان سومی بودن را پیشکش خودشان کنیم؛ اوضاع و احوالی است که امروزه گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 ضلعی که در تربیت نادرست فرزندان مقصرند

3 ضلعی که در تربیت نادرست فرزندان مقصرند