مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 19:202019-12-09اجتماعي

پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند آموزش در تمام پایه ها است


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش گفت: در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی بیش از هر چیز به آموزش در تمام پایه ها نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا کاظمی عصر دوشنبه در گردهمایی معاونان پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش سراسر کشور در بوشهر اظهار داشت: آموزش ها در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی متناسب با سن دانش آموزان انجام می شود.

وی تصریح کرد: همه ما می دانیم کشور در شرایط سخت و جنگ اقتصادی قرارگرفته است بر همین اساس مطالبات و انتظارات از حاکمیت باید متناسب با شرایط باشد هرچند شرایط سخت است اما نبود اعتبار دلیلی بر بیکار نشستن ما به عنوان مسئولان تعلیم و تربیت نیست بلکه باید در حد توان و بضاعت برای تربیت نسل آینده و حفظ آن ها از آسیب های اجتماعی تلاش کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش گفت: فعالیت کانون های فرهنگی و تربیتی و دارالقرآن ها در کشور ضرورت دارد.

نباید از پرداختن به فعالیت های پرورشی در مدارس غافل شد وی بیان کرد: مدیران مدرسه باید فعالیت های پرورشی را مانند فعالیت های مدرسه ای هدایت کنند و نباید از پرداختن به فعالیت های پرورشی در مدارس غافل شد.

کاظمی با بیان اینکه تغییر جهت در نظام تعلیم و تربیت تنها راه کاهش آسیب های اجتماعی است اضافه کرد: معتقدیم برای کاهش آسیب ها و رسیدن به حیات طیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند آموزش در تمام پایه ها است

پیشگیری از آسیب های اجتماعی نیازمند آموزش در تمام پایه ها است