مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 19:152019-12-09اقتصادي

دستگیری متهم فروش 2200میلیارد ریال محصولات پتروشیمی در اردبیل


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: جوانی که بیش از 2200 میلیارد ریال از محل محصولات پتروشیمی یارانه ای را در بازار آزاد به فروش می رساند، - دستگیر و هم اکنون منتظر صدور حکم قطعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از بسیج دانشجویی اردبیل، ناصر عتباتی در جمع دانشجویان به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو با اشاره به اصل فلسفه نام گذاری 16 آذرماه به عنوان روز دانشجو، عنوان کرد: مطالبه گری دانشجویان باید در جهت مبارزه با استبداد، اشرافی گری و تجمل گرایی ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از پشتوانه های دستگاه قضا مطالبه گری علیه فساد است، افزود: امروز جامعه تشنه عدالتخواهی بوده و باید این امید و اطمینان را در جهت مبارزه تمام قد با مفاسد در تمامی سطوح ایجاد کرد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: افتخار دستگاه قضایی کشور این است که مبارزه با فساد را منحصر به سایر دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی نکرده و مبارزه با فساد را از درون آغاز کرده است.

وی بیان کرد: اگر چه از سایر دستگاه های نظارتی انتظار می رود در مبارزه با فساد و جرائم همپای قوه قضاییه تلاش کنند اما دستگاه قضایی کشور منتظر سایر نهادها نمانده و بدون مماشات در حال برخورد قاطع با مفسدان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهم فروش 2200میلیارد ریال محصولات پتروشیمی در اردبیل

دستگیری متهم فروش 2200میلیارد ریال محصولات پتروشیمی در اردبیل