مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 18:252019-12-09اجتماعي

اجرای 3 کیلومتر کمربند حفاظتی عرصه منابع طبیعی گرمسار آغاز شد


رییس اداره منابع طبیعی گرمسار از آغاز اجرای طرح کمربند حفاظتی به طول سه کیلومتر در این شهرستان خبر داد و گفت: هدف این طرح کاهش تصرفات و تجاوز به عرصه های جنگلی و مرتعی است.

- اسماعیل عرب معصومی در گفتگو با خبرنگار مهر ، بابیان اینکه اجرای سه کیلومتر کمربند حفاظتی عرصه منابع طبیعی در روستای چنداب گرمسار آغاز شد، ابراز داشت: هدف از اجرای آن کاهش تصرفات و تجاوز به عرصه های جنگلی و مرتعی محسوب می شود.

وی بابیان اینکه این طرح به روش بنچ مارک یا قرارگیری اسکلت سازه بتنی در (چاله) اجرایی خواهد شد، افزود: این سازه بتنی در فواصل مختلف بسته به شرایط منطقه احداث می شود که اجرای آن در دستور کار منابع طبیعی قرار دارد.

رییس اداره منابع طبیعی گرمسار بابیان اینکه این کمربند حفاظتی حائل میان اراضی ملی و مستثنیات مردم خواهد بود، ابراز داشت: قطعا این طرح ها می تواند حدومرزها را مشخص کرده و مانع تصرف عرصه های منابع طبیعی شود.

عرب معصومی بابیان اینکه تاکنون در این گرمسار چهار کیلومتر کمربند حفاظتی ایجادشده است، اضافه کرد: این کمربند حفاظتی با حفر کانال و ایجاد خاکریز، حصار سیمی و فنس کشی و ایجاد نوار سبز یا گارد بلوک اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3 کیلومتر کمربند حفاظتی عرصه منابع طبیعی گرمسار آغاز شد

اجرای 3 کیلومتر کمربند حفاظتی عرصه منابع طبیعی گرمسار آغاز شد