مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 18:152019-12-09سياسي

مبارزه با فساد، رضایتمندی مردم از قوه قضاییه را افزایش داده است


توقع مردم از دستگاه قضا اجرای عدالت است و تحول قوه قضاییه توانسته با اجرای عدالت و مبارزه با فساد، رضایتمندی و اعتماد مردم به نظام اسلامی را افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خاتم، علی اکبر واعظ دهنوی در آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان شهرستان خاتم بیان داشت: برای تحقق عدالت و امنیت و حاکمیت آن در روابط جامعه بشری، پیامبران و کتب آسمانی فرستاده شده اند تا با هدایت انسان ها راه حق و باطل را به آن ها نشان دهند .

وی افزود: اصل قضاوت برای خدا است، بعد این منصب به انبیاء الهی رسیده است؛ هیچ بشری نمی تواند بر دیگری قدرت داشته باشد و قضاوت نماید، مگر اینکه حکم به این رسالت خطیر از سوی ولایت داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، از تقویت برنامه های دادگستری خبر داد و اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع، ملاقات مردمی، حضور مستمر کادر قضایی در مساجد و اماکن عمومی جهت بالا بردن آگاهی های حقوقی، برگزاری جلسات شورای پیشگیری از وقوع جرم و استفاده بهینه از ظرفیت سمن ها برنامه هایی است که باید بیش ازپیش تقویت شود.

این مقام قضایی در خصوص عملکرد دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان خاتم یادآور شد:  در دوران تصدی نزدیک به 25  درصد کاهش پرونده های مسن، کاهش ورودی و مانده که از تأکیدات رییس دستگاه قضا بود در دادسرای این حوزه قضایی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با فساد، رضایتمندی مردم از قوه قضاییه را افزایش داده است

مبارزه با فساد، رضایتمندی مردم از قوه قضاییه را افزایش داده است