مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 17:502019-12-09سياسي

برگزاری انتخابات باشکوه موجب افزایش همبستگی مردم می شود


برگزاری انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم فرآیند نمایش قدرت کشور و همبستگی بیشتر مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر رحمتی در جلسه شورای اداری که عصر دوشنبه با حضور حجت الاسلام سعیدی امام جمعه این بخش برگزار شد اظهارداشت: برگزاری انتخابات سالم، قانونی و با مشارکت گروههای مختلف جامعه از جمله راهکارهای هم افزایی و حفظ وحدت در کشور است و همه ما موظفیم در این مسیر تلاش کنیم.

بخشدار دشتابی احترام به سلایق مختلف و ایجاد زمینه تضارب آرا را موجب افزایش روند توسعه و انسجام داخلی دانست و گفت: امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به ثبات، آرامش اجتماعی و همدلی نیاز دارد و این امر با ایجاد زمینه مشارکت اقشار مختلف مردم در عرصه های گوناگون اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی فراهم می شود.

رحمتی با تاکید بر لزوم هماهنگی تمامی نهادهای دولتی و عمومی در برگزاری انتخابات آینده تصریح کرد: بر اساس قانون، هرگونه استفاده از اموال دولتی و یا تریبون های عمومی و عنوان های اداری برای تبلیغ و یا علیه هر یک از داوطلبان انتخابات ممنوع است.

بخشدار دشتابی با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر بر لزوم تکمیل پروژه های آماده افتتاح در این بخش تاکید کرد و یادآورشد: اطلاع رسانی از خدمات ارائه شده و حرکت در مسیر خواسته های مردم از جمله برنامه هایی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات باشکوه موجب افزایش همبستگی مردم می شود

برگزاری انتخابات باشکوه موجب افزایش همبستگی مردم می شود