مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 17:002019-12-09بين الملل

تاکید رییس جمهور افغانستان برهمکاری منطقه ای برای مبارزه باتروریسم


رییس جمهور افغانستان در جریان نشست «قلب آسیا»، تروریسم را موضوعی بین المللی عنوان کرد که کشورش برای مقابله با آن نیازمند همکاری منطقه ای است.

- رییس جمهور افغانستان در جریان نشست قلب آسیا ، تروریسم را موضوعی بین المللی عنوان کرد که کشورش برای مقابله با آن نیازمند همکاری منطقه ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، اشرف غنی رییس جمهور افغانستان در جریان هشتمین نشست قلب آسیا موسوم به روند استانبول در سخنانی با تاکید بر این که افغانستان از گذشته مسیر انتقال انرژی بوده است، همچنین گفت: افغانستان بهترین مکان برای استفاده از انرژی های نوظهور است.

به گفته اشرف غنی، تروریسم در افغانستان موضوع بین المللی است و برای مبارزه با آن نیازمند همکاری منطقه ای هستیم.

رییس جمهور افغانستان همچنین بر این موضوع تاکید کرد که 96 درصد عملیات ها در افغانستان از سوی نیروهای امنیتی این کشور انجام می شود.

اشرف غنی همچنین با بیان این که شهروندان افغانستان به دنبال صلح هستند، همچنین به طرح 7 ماده ای صلح از سوی دولت این کشور اشاره کرد و از در نظر گرفتن پیشنهادات مردم افغانستان و جامعه جهانی در این طرح خبر داد.

رییس جمهور افغانستان همچنین درباره توافق صلح با طالبان تاکید کرد که دستیابی به توافق در مورد یک روند هماهنگ به پشتیبانی منطقه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس جمهور افغانستان برهمکاری منطقه ای برای مبارزه باتروریسم

تاکید رییس جمهور افغانستان برهمکاری منطقه ای برای مبارزه باتروریسم