مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 16:002019-12-09اقتصادي

آیا صنوف آلاینده بیرجند به خارج از شهر منتقل می شوند؟


رییس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: زمینه انتقال 1800 واحد صنفی در مرکز استان به شهرک صنوف مزاحم و آلاینده پیش بینی شده، - فراهم شده است.

مظفر آریانفر، امروز دوشنبه 18 آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ️ 31 هزار واحد صنفی در استان دارای پروانه کسب فعالیت هستند که زمینه اشتغال مستقیم 75 هزار نفر را در حوزه اصناف استان فراهم کرده اند.

وی ادامه داد: از این تعداد 13 هزار واحد صنفی در بخش توزیع و مابقی این واحدهای صنفی نیز در بخش صنعت و خدمات مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به انتقال صنوف آلاینده به شهرک صنوف، افزود: ️ دستگاه های خدمات رسان نیز باید با این صنوف زحمتکش همکاری های لازم را داشته باشند تا زمینه انتقال و استقرار این واحدها در شهرک فراهم شود.

رییس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: مهم ترین مشکل برای انتقال این صنوف بحث مالیات بر ارزش افزوده و هزینه پروانه ساختمانی است.

آریانفر اظهار کرد: هر واحد صنفی باید مبلغ 20 میلیون تومان برای هزینه های مالیات بر ارزش افزوده و صدور پروانه ساختمانی پرداخت کند که لازم است این مبلغ به گونه ای سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا صنوف آلاینده بیرجند به خارج از شهر منتقل می شوند؟

آیا صنوف آلاینده بیرجند به خارج از شهر منتقل می شوند؟