مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:502019-12-09ورزشي

حضور «خانه بسکتبال کرمانشاه» در لیگ دسته یک کشور


مربی تیم خانه بسکتبال کرمانشاه گفت: این تیم در لیگ دسته یک کشور حاضر و در کنار 12 تیم در گروه شمال به رقابت می پردازد.

- حضور خانه بسکتبال کرمانشاه در لیگ دسته یک کشور مربی تیم خانه بسکتبال کرمانشاه گفت: این تیم در لیگ دسته یک کشور حاضر و در کنار 12 تیم در گروه شمال به رقابت می پردازد.

آزاد مسعودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرماناشه از حضور  تیم خانه بسکتبال کرمانشاه در لیگ دسته یک کشور خبر داد و اظهار داشت: این تیم در کنار 12 تیم در گروه شمال به رقابت می پردازد.

مربی تیم خانه بسکتبال کرمانشاه گفت: ترکیب تیم کاملا بر پایه استعدادیابی بنا شده است به نحوی که 6 بازیکن زیر 18 سال از استان کرمانشاه در این تیم فعالیت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: این رقابت ها در دو گروه شمال متشکل از 13 تیم و گروه جنوب متشکل از 10 تیم برگزار می شود و تیم های اول تا هشتم هر گروه پس از پایان رقابت ها به بازی های پلی اف صعود خواهند کرد.

مسعودی یادآور شد: با توجه به اینکه اسپانسر و حامی تیم، هیأت بسکتبال استان است، ترکیب و کادر فنی تیم از بازیکنان و مربیان بومی استان بوده و تنها 2 ورزشکار غیربومی درراستای تزریق تجربه تیم، اضافه شده اند.

وی با اشاره به درخشش بازیکنان سال گذشته ابزارسازان درمانگر، گفت: بیش از هفت بازیکن که سال گذشته در تیم نماینده استان بازی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور «خانه بسکتبال کرمانشاه» در لیگ دسته یک کشور

حضور «خانه بسکتبال کرمانشاه» در لیگ دسته یک کشور