مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:452019-12-09اقتصادي

تاکید بر مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی در استان البرز


رییس کل دادگستری استان البرز اظهار داشت: موضوع مقابله با تغییر کاربری و خرد شدن اراضی به صورت جدی در طرح تحول قضایی استان البرز مورد تاکید قرار خواهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازکرج،جلسه بررسی آرای قضایی با محوریت میزان ارتباط یا عدم ارتباط قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها و قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی به همت معاونت منابع انسانی دادگستری استان البرز برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان البرز در این نشست با اشاره به میزان تغییرات کاربری اراضی در استان گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی و نزدیکی به پایتخت، اراضی مختلف استان  در طمع متخلفان قرار دارد و شاهد تغییر کاربری هایی عمدتا توسط افراد غیربومی هستیم که ضرورت دارد دستگاه های متولی استان از جمله جهاد کشاورزی ورود جدی به این موضوع داشته باشند.

وی تصریح کرد: موضوع مقابله با تغییر کاربری  و خرد شدن اراضی به صورت جدی در طرح تحول قضایی استان البرز مورد تاکید قرار خواهد گرفت کما اینکه دادستان ها ماموریت یافته اند ورود جدی در این زمینه ها داشته باشند.

حجت الله علم الهدی نیز درباره فعالیت های پژوهشگاه قوه قضاییه با بیان اینکه این مجموعه چند ماموریت دارد که یکی انتشار آرای قضایی است که تاکنون به صورت محدود منتشر می شده است گفت: در حال بازنگری در روش ها هستیم تا به صورت حداکث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی در استان البرز

تاکید بر مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی در استان البرز