مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:252019-12-09سياسي

دشت ورامین نیازمند احداث کارخانجات صنایع تبدیلی است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: دشت ورامین بهترین گوجه ، ماهی ، میوه جات ، سبزیجات ، گوشت و دام را دارد و نیازمند احداث کارخانجات صنایع تبدیلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی ظهر دوشنبه در جلسه ای که با حضور مسئولان منطقه و با حضور وزیر دفاع در پادگان جلیل آباد شهرستان پیشوا برگزار شد ، طی سخنانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: فعالیت های بسیار خوب و با ارزشی در منطقه وجود دارد و این فعالیت ها شایسته تقدیر و تحسین است.

وی ادامه داد: بنده در محضر وزیر دفاع عرض کردم که شهرستان ورامین شهرستانی است که 15 سال گرفتار قهر و خشم رژیم شاه به خاطر حوادث 15 خرداد سال 42 بوده است ، 15 سال مردم انقلابی و بابصیرت دشت ورامین مورد بی مهری رژیم شاهنشاه بودند ، در حالی که شاه و اطرافیان آنها به همین پادگان جلیل آباد می آمدند و اسب های با ارزشی در آن زمان اینجا وجود داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: آنها در این پادگان عیش و نوش خودشان را می کردند ، سردمداران رژیم در این منطقه حضور داشتند ولی این منطقه در محرومیت مطلق قرار داشت و هیچ گونه توجهی نداشتند.

محمودی خاطر نشان کرد: مجموعه وزارت دفاع در خصوص کارخانجات در این منطقه قدم های موثری برداشته است ولی آن عقب ماندگی تاریخی شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت ورامین نیازمند احداث کارخانجات صنایع تبدیلی است

دشت ورامین نیازمند احداث کارخانجات صنایع تبدیلی است